מעורב הופס ל-4TH OF JULY האמריקני: מה בקשר לחזרה של דוראנט לווריורס? / מנחם לס

1.אחת הקבוצות ברשימה שדוראנט נתן לנטס היא גולדן-סטייט

מרק ספירס דיבר היום ב-ESPN רדיו על האפשרות שקווין דוראנט חוזר לווריורס. הם הקבוצה שיכולה לתת לנטס חבילה מעניינת מאד עבורו ועדיין להישאר הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA. החבילה כוללת את ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, אנדרו קמינגה, וג'יימס ווסרמן. ייתכן שיצטרכו להוסיף כאן בחירת דראפט.

קווין מכיר את העיר, יודע היכן טוב לו לגור, והוא יודע שהוא יכול לנצח עוד אליפות אחת או שתיים שם. לפי ספירס, "הווריורס הביעו עניין".

אתם יכולים לשמוע את כל טענות ספירס לטובת הטרייד כאן: (לדעתי לתת את ויגינס ואת ג'ורדן פול יחד זה מחיר יקר מדי. אולי אחד מהשניים, פלוס היתר בעיסקה)

2. האמינו או לא, אחת הקבוצות המעוניינות בקווין דוראנט היא הגולדן סטייט ווריורס

החיפוש של קווין דוראנט לבית חדש עלול להביא אותו למקום שהוא מכיר די טוב: סן פרנציסקו. כתבתי על מה שכתב מרק ספירס בקטע הראשון. עכשיו, לפנות ערב, הופיעה ידיעה שלא רק דוראנט מעוניין בגולדן סטייט, גולדן סטייט מעוניינת בו באותה מידה.

קונור לטורניו כותב ב-Connor Letourneau of the San Francisco Chronicle שכל טרייד שיהיה מעורב בו ג'ורדן פול חייב לקחת בחשבון שהוא יהיה ELIGIBLE לרוקי אקסטנשיון שיהיה בסביבות 100 מיליון לארבע שנים. הטרייד של דוראנט נגד החבילה שהווריורס הייתה – או עדיין – מוכנה לתת עבורו חייבת להתחשב בחוזה הקיים של כל אחד ואחד. החבילה של ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, ג'ונתן קומינגה, וג'יימס וייסמן נראית לי – אולי – מתאימה לטרייד עבור דוראנט (אם כי הייתי מעדיף את 'החבילה' ללא ג'ורדן פול, אבל זאת דעתי שאינה משנה דבר) אבל אני לא יודע כיצד העסק יסתדר מבחינה כספית.

מצד שני דוראנט הוא אחד מה-GAME CHANGERS הגדולים בתולדות המשחק אז אולי 'החבילה' הכוללת את פול וויגינס אינה גדולה מדי:

Durant is still one of the biggest difference-makers in the NBA when he plays. The 12-time All-Star averaged 29.9 points, 7.4 rebounds and 6.4 assists per game in 55 starts for the Nets in 2021-22.

טוב. זה לא קורה היום אבל ישנם דיבורים על כך ודברים בגו.

3. רגע...HOLD EVERYTHING!!! דוראנט החליט לעזוב את הנטס 'כי הוא לא APPRECIATED' את הצורה שהנטס התנהגו עם קיירי אירוינג! (???)

חכו רגע. אלה לא היו שימון, אשך, ודוק לס שכתבו שהחברים הטובים דוראנט וקיירי לא מדברים אחד עם השני כבר כמה חודשים?

כן, הדוק כתב זאת כי הוא העתיק מה שקרא בכל האתרים. אז אני שואל את ווג'ו, שאמס צ'רניה, וכל האחרים שכתבו על 'המשבר ביחסים בין KD ןדוראנט, מאיפה הם ידעו על 'משבר' כזה? הם הקשיבו בסתר לשיחות טלפון בהין השניים? הם שלחו בלשים אחריהם לבדוק אם הם ניפגשים או לא אחרי משחקים וכדומה?

ברור שלא.

כך נראה היה כאילו השניים לא מתחבקים כמו בעבר. כן? אז אולי הם עושים זאת בכוונה לבלבל את האוייב וליצור אווירה כזאת כדי…כדי…כדי…לא יודע. אולי הם משועממים וסתם רוצים לשגע את העתונאים המעצבנים.

בקיצור ולעניין השניים לא רבו. השניים הם עדיין החברים הטובים ביותר, למעשה כל כך טובים שהיחס של הנטס לקיירי גרם לדוראנט לרצות לעזוב את בור השופכין הזה הנקרא נטס.

כיצד הסביר וכתב האורד בק ששוחח עם השניים בספורטס אילוסטרייטד?

Durant disapproves of the way the Nets have handled the Kyrie Irving situation. As Beck described it,

"Durant is unhappy that his friend is unhappy”

4. אתמול בן סימונס מחק את החשבון שלו מאינסגראם. אני שואל כאן ועכשיו את שימון והאשך מה זה אומר

זה לא סתם קרה. זה קרה בדיוק בזמן התסבוכת עם קיירי אירוינג וקווין דוראנט בנטס. יש קשר בין הדברים אבל אני לא בסושיאל מדיה מספיק להבין את המשמעות של הדבר!

5. לברון לוחץ – אוקיי, ROOTING, "מעודד" – את הלייקרס להנחית את קיירי אירוינג

לברון אף פעם לא הסתיר את רצונו לשחק 'עוד פעם אחת' עם קיירי אירוינג. מרק בסטיין מדווח (https://marcstein.substack.com/p/kd-kyrie-and-whats-next שגם לברון רוצה לשחק עם קיירי, וגם קיירי הביע את רצונו לשחק עם לברון ג'יימס.

לפי מרק סטיין לברון IS ROOTING HARD – ולא מסתיר את רצונו – שהלייקרס ימצאו דרך להנחית את קיירי.

James, I’m told, wants to see Irving in Lakerland more than anyone,” Stein wrote, via Bleacher Report’s Rob Goldberg.

זוהי הודעה שחשוב לקחת ברצינות לאלה המאמינים שלברון הוא המנכ"ל דה פקטו של הלייקרס. אבל…אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ כמו שאומרים החברים שלי מפרדס כץ. כל דיל שיביא את קיירי ללייקרס חייב חהביא את ראסל ווסטברוק לברוקלין. אני מת שזה יקרה אבל אני אחד היחידים היודע שראסל הוא אחד הגארדים הטובים ביותר ב-NBA. אני מקווה שמנהלי הנטס יודעים מה שאני יודע בקשר לווסטברוק ושהם ימהרו לחתום על דיל. לקיירי חייבים בעונה הבאה 37 מיליון. לראסל חייבים 47 מיליון.

שראסל יוותר קצת, ושקיירי יוותר קצת – ואת הויתור של קיירי מוסיפים למשכורת של ראסל, ויש דיל. אולי אז גם דוראנט יסכים להישא, ועם בן סימונס מחודש יש על מה לדבר.

.

6. בחרתי כמה טריידים שנראים לי חשובים ביותר, ואתן ציונים לכל קבוצה מעורבת

יש כאן באתר בעייה: יותר מדי גולשים (כולל אנשי צוות; כולל בעל האתר) מכנים את נשיאי הקבוצות והמנכ"לים שלהן בכינויי זוועה, חגא, ופלצות. אני אומר לעצמי, לברוך רובין, לשימון, ולאשך, שכל אחד מהמנהלים יודע בדיוק מה הוא עשה ולמה, למרות שלנו כמה מצעדיהם נראים כצעדים בטוחים לגיהנום.

אלה אנשים מקצוענים המכירים כל פרור בליגה, ולכל אחד מהם ישנן את הסיבות שלו לעשייה שעשה. לנו, הרבה פעמים, אין מושג לסיבות שהחלטות הוחלטו וצעדים שנעשו. אין לנו מושג ב-INS וב-OUTS של ההחלטות. כמובן שיש לנו זכות ורשות לבקר, אבל אנחנו עושים זאת מבלי לדעת את התמונה הגדולה, את הוראות הבעלים מבחינה כספית, ואם מה שנעשה נעשה לתקופה העכשווית או במין "תוכנית חומש" לעתיד.

הייתי מציע לגולשים חובבנים (וזה כולל את עצמי) להיזהר מעט בלשוננו לפני שאנחנו מכנים את המנהלים דבילים, לקויים, ומפגרים. מה שלא מונע מאיתנו להביע דיעה על מה שנעשה, מבלי לדעת את ה-INS וה-OUTS של ההחלטות.

עם ההקדמה הזאת אני אביע דעתי על כמה טריידים לפי התור, והפעם על הטריידים בין הוולבס והג'אז, בין הסלטיקס והפייסרס.

7. הטרייד בין מינסוטה וולבס ויוטה ג'אז

הוולבס מקבלת: רודי גובר
הג'אז מקבלת: מליק ביזלי, פטריק בברלי, וולקר קסלר, ג'רד ונדרבילט, ליאונרדו בולמרו, 4 בחירות דראפס סיבוב ראשון.

אתם הטח מסתכלים על הטרייד הזה ולא מאמינים למראה עיניכם. גם אני לא. הרעיון של מינסוטה היה – אני לא יודע אבל אני מניח – להזיז את TAT מעמדת הסנטר למספר 4; לפאור פורוורד שם הוא יכול לנצח את קליעת השלוש שלו טוב יותר. כמובן שחלק מהרעיון היה להביא את אחד הסנטרים הגבוהים מכולם שייתכן – רק ייתכן – שביוטה הוא לא הגיע לכל הישג משמעותי כי הג'אז הייתה איתו קבוצה של דונובן מיצ'ל ושאר הגארדים והסמול פורוורדים.

בגלל שגובר אינו מכונה התקפית של 25-30 נקודות כמו הסנטרים הגדולים של העבר (רק נזכיר שקיל אוניל, חאכים אולג'ואן, פטריק יואינג, וכאלה), הסטיגמה ביוטה הייתה "נתקיף עם נמוכים; נגן עם הגבוה". הייתכן שזה היה נכון רק ביוטה ובמינסוטה נראה גובר אחר לחלוטין?

אני לא מאמין. פשוט אין לו את זה התקפית. הוא יכול היה לעזור מאד בפיק-אן-רול עם אנטוני אדווארדס או ד'אנג'לו ראסל אם הוא היה מהווה סיכון כפיק, אבל הוא לא. בפיק-אן-רול איתו אתה מתרכז בשחקן עם הכדור (ה'רול') כי גובר אינו שחקן יעיל כמו אלה שהזכרתי. אם ה'רול' מחזיר לו את הכדור הוא בעל יעילות רק כמטר, מטר וחצי מהסל. הוולבס איבדו את השחקן החשוב מאד שלהם, פטריק בברלי. הם לא ימצאו תחליף לשחקן הנשמה הזה. החמישייה של מינסוטה תמשיך לתפקד אבל הם מפסידים יותר מדי הרבה ROLE PLAYERS, ולתת ארבע בחירות דראפט סיבוב ראשון בנוסף לבברלי והשאר? נראה לי מקרה אבוד.

ציונים:

מינסוטה: "D"

יוטה: נכון להיום "C". בחירות הדראפט העתידיות מסוגלות להרים את הציון עד "A".

8. הטרייד בין בוסטון סלטיקס ואנדיאנה פייסרס

הסלטיקס מקבלת: מלקולם ברוגדון

פייסרס מקבלת: ניק סטאוסקס, מליק פיטס, חואן מורגן, דניאל ת'איוס, ארון נסמית'

הצורך מספר אחד של הסלטיקס היה פוינט גארד, והיא קיבלה בטרייד שעשתה עם הפייסרס את הפוינט גארד הטוב ביותר שהיא יכולה הייתה לקוות לו – REALISTICALLY כמובן; אנחנו לא מדברים על סטפן קרי – אחרי דג'ונטה מוריי. ברוגדון הוא מהשורה הראשונה של השחקנים שהחליפו קבוצות באוף-סיסון. אני לא חושב שבוסטון חלמה בחלומותיה הוורודים ביותר לקבל פוינט גארד גבוה (1.95 מ') שהוא רכז מצויין, מגן מצויין, וקולע שלשות מצויין (ב-CATCH-AND-SHOOT הוא קולע בדיוק של 42%, הטוב בליגה).


עם דנילו גלינרי שיעבור לסלטיקס אחרי שהוא יהיה WAIVED ע"י הספארס, מס המותרות של הסלטיקס יהיה גבוה, אבל הבעלים נתנו אור ירוק (וזה ללא ארבעת המקומות האחרים שעליהם למלא עתה לרוסטר אחרי שנתנו כל כך הרבה לפייסרס).

הנקודה היא שעם אחד כמו ברוגדון, לווריורס היה קשה הרבה יותר נגד הסלטיקס.

למעשה האתגר הגדול ביותר של אימה אודוקה העונה יהיה למצוא מספיק דקות ל-8 שחקנים שלכל אחד מהם "מגיעות' 35 דקות…

הפייסרס קיבלו בוכתה של שחקנים טובים שבבוסטון הם לא זכו בכל דקות. לבוסטון לא היה כל צורך בהם אבל כל אחד מאה יכול לפרוח עם דקות משחק שיינתנו לו.

ציונים: בוסטון סלטיקס "A" (הסיבה היחידה שאני לא נותן להם 'A+' היא מס המותארות שייצטרכו לשלם)

אינדיאנה פייסרס: "B-"

9. דונובן מיצ'ל הוא 'מחוץ לתחום' לטרייד

אחרי הטרייד הבומבסטי ששלח את רודי גובר לרעות בשדה זר, חשבו כולם שיוטה החליטה לנקות את השולחן ולהתחיל הכל מחדש. המטרה הראשית היה כמובן דונובן מיצ'ל, עד שיוטה הפסיקה לקבל צלצולים בקשר לדונובן.

למעשה הוא-הוא האיש שמסביבו יוטה הולכת להיבנות באדרת חדשה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
165 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2022 5:14:12

לאאא !!!

לא מעוניינים , ולא יקרה. אני לא מאמין שהדאבס רוצים אותו ..

1. דוראנט משנה את כל סגנון המשחק של הקבוצה, ולא לטובה. הוא לא משפר את מי שסביבו – רק מנוון את משחקם . עם ה-ISO שלו הוא גורם לאחרים לעמוד ולהסתכל . הוא איננו שחקן קבוצתי, ורוצה את הכדור אצלו. הוא בוודאי מוריד מהיעילות של סטף . נמאס מבידודים .

2. הוא לא גורם חיובי בחדר ההלבשה. זאב בודד, לא יוצר יחסים קרובים עם האחרים , וכל הזמן נוטה להיעלב. לא רוצים בובת חרסינה שצריך לתחזק

3. דוראנט יהיה בן 34 .בספטמבר. לא ממשכנים חצי קבוצה עבור אף שחקן בגיל הזה – בוודאי לא קבוצה שמתקתקת טוב כל כך בלעדיו.

4. דוראנט פציע , בוודאי בגילו. אז נכון – מותר להיפצע . קרה גם לסטף , דריימנוד , קליי. אבל אם זה יקרה, כמה עוד יישאר לו לשחק ברמה הגבוהה אם וכאשר יחלים ? ועם מה תישאר ג"ס אחרי שתתרוקנן מהסגל שלה ותמשכן את עתידה כדי להביא אותו ?

5. בכל מקרה, ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, ג'ונתן קמינגה, וג'יימס ווייסמן הם הרבה יותר מדי לתת עבורו , אפילו בלי הוספת בחירות דראפט. הדאבס לא השתגעו . אנדרו ויגינס הוא בחירה מס' 1 בדראפט, והפך כבר לאולסטאר . תמורת דוראנט, בהתחשב בסעיפים שמניתי ובכך שוויגינס על המשבצת שלו , הייתי נותן את וייגינס , בחירת הדראפט מהשנה במקום ה-29 , ועוד אחת של השנה הבאה. לא כלום יותר. יותר מזה הוא לא שווה.

אני יודע שאקבל תגובות שדוראנט אלפא מטורף ושווה הרבה יותר. אז לא – לא מפרקים קבוצה בשביל שחקן אחד. אלה בדיוק סוג השטויות שעושות הנהלות מפגרות חסרות מושג , וב-NBA יש לא מעט כאלה.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2022 7:00:27

אני מתנגד נחרצות. מכל הסיבות שהייט מנה. אני גם לא רואה את ליקוב זורק את התוכנית להתגלגל הדרגתית מדור א (קרי, קלי ,גרין) לדור ב (וויסמן, פול, קמינגה) רק בגלל הקפריזה שקפצה על דוראנט. ראינו איך זה הצליח לנטס. יש לו מספיק סיוטי דורנט בזכרון.

עידו גילרי
04/07/2022 7:11:34

תרגעו. המדיה בסטרס כי דוראנט ייבש להם את השוק אז הם מחפשים כל דבר שאפשר.

Jonathan
04/07/2022 8:25:36

עידו, גם אנחנו בהופס צריכים להתחיל להמציא שמועות.
יוקיץ' ללייקרס תמורת ווסטברוק וAD?
דני אבדיה לניקס תמורת אובי טופין?
בסוף נהיה צודקיפ במשהו ונמנף את זה.

captain beefheart
captain beefheart
04/07/2022 8:32:59
Reply to  Jonathan

יוקיץ' ללייקרס לא מצחיק אפילו בתור בדיחה. רק לקרוא את המילים קיבלתי אולקוס בתחת.

Jonathan
04/07/2022 8:48:23

זה כבר כמעט חתום וסגור. מנסים להבין איזה עוד שחקן הנאגטס יוסיפו לחבילה כדי לאזן את המשכורות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2022 12:46:42

חחחח
בוא לטיפול מחזק בכפר

שי אבן צור
04/07/2022 7:26:01

מסכים עם שניכם
דוראנט בגולדן יגרום לי להיגעל מהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט צריך לבוא לפילי אפשר להקים איתו שושלת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2022 12:50:00

שושלת=שילשולת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח עם דוראנט דה שוט יהיה 100 אחוז שבר מחוייב לקבוצה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2022 14:23:15

חחחחח קניתי…..שחרור אחורי לדה שוט

אהרון שדה
04/07/2022 8:43:28

אני גם מתנגד לטרייד עם דוראנט
רק שעניין הגיל קצת פחות פקטור מכיוון שגם קרי וקליי לא ילדים

דוראנט ייצא 0 מאופס בפעם השנייה בקריירה .

captain beefheart
captain beefheart
04/07/2022 8:03:32

לא יקרה. גולדן מחזיקה במפתחות לעשות דיזולב נדיר מ"השלישיה" המזדקנת לשחקני עתיד ולשמור על השושלת. הסיכוי שהם יזרקו הכל לפח בשביל פוטהד בגיל העמידה, סקורר ותו לא שבכל רגע יכול לחטוף פציעה מסיימת קריירה – אפסי. בוב מאיירס עושה לאטריה טובה שהוא מנפח קצת את המניה שלו בשוק ההעברות, זה כל הסיפור.

עידן
עידן
04/07/2022 9:39:53

+1

Yinon Yavor
04/07/2022 14:38:04

אתה צודק אבל זה צרות של עשירים.
אתה מדבר על הנהלות מפגרות חסרות מושג, אבל לא לכל הנהלה יש קבוצה אלופה/קונטנדרית ביד. זה לא חוכמה לוותר על טרייד כזה מעמדה של כוח.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2022 14:43:34
Reply to  Yinon Yavor

כל הנהלה שנותנת תמורה כזאת עבורו היא מפגרת. זה מחליש כל קבוצה – לא משנה אם היא אלופה, קונטנדרית או סתם מזדנבת באחורי הליגה.

Smiley
04/07/2022 5:14:43

מנחם, לא קיירי ולא ווסטברוק יכולים לוותר על סכומים בחוזה שלהם כדי לבצע טרייד. זה פשוט לא עובד ככה. הויתור על המשכורת של אחד השחקנים יהיה במקרה של ביי-אאוט מהקבוצה (כמו וול שוויתר על 6 מיליון מהרוקטס כדי לקבל ביי-אאוט).
.
דוראנט כנראה רצה לסדר לקיירי חוזה ארוך טווח, אבל הנטס סוף סוף חשבו בהגיון ולא רצו לסנדל את עצמם עם שחקן שאי אפשר לדעת בכל ערב נתון אם מתחשק לו לשחק.
.
לא יודע כמה אמין זה דוראנט לווריורס בשביל החבילה שלהם, ואם הם בכלל מוכנים לותר על השחקנים הצעירים הללו. אולי מדובר בעוד שמועה כדי להזיז משהו עם טריידים במקומות אחרים.

סוסמעץ
סוסמעץ
04/07/2022 5:37:17

תודה רבה דוק
==
קשה לי להאמין שדוראנט יחזור למפרץ
יותר מדי כוכבים צריכים להתיישר בקוו אחד כדי שזה יקרה
כולל כל הצעירים הנפלאים שרק זכו באליפות.
==
בוסטון נראת ומרגישה חזקה מאד לשנים הקרובות

חתוליו
חתוליו
04/07/2022 5:47:07

בנוגע לרעיון המעניין ומעורר ההשראה שדוראנט חוזר לגולדן סטייט:
https://youtube.com/shorts/6pcRkDqO6eE?feature=share

שי אבן צור
04/07/2022 7:27:12
Reply to  חתוליו

חחח
בול!

shadow
shadow
04/07/2022 8:46:29
Reply to  חתוליו

😂😂

אשך טמיר המקורי
04/07/2022 6:05:56

תודה רבה דוק
אתה ומאנו היחידים שטענו שדוראנט רוצה לעזוב כי קיירי נשאר.
יחזור לגולדן סטייט? כשהגיהנום יקפא
הטרייד של גובר זה A+ ליוטה ו-F (כמו FUCKED) למיני.
טרייד שעבר מתחת לראדאר זה לנדייל לפיניקס. אם אייטון יעזוב ויתפנו דקות תראו מה הבחור הזה שווה. האמת, בכל מקרה תראו.
סנטר מרווח עם יד מצוינת, משחק צבע, והאסלר. פופ פשוט ייבש אותו סתם.
אגב אייטון – אפשר להודות כבר שצדקתי לגביו? אני אומר מתחילת דרכו שהוא לא שחקן מקס או יכול להוביל קבוצה.
כעת ברור, שגם הקבוצה שלו, וגם קבוצות הליגה, חושבות את אותו דבר.
מספיק הוכחה?

Guy d
Guy d
04/07/2022 6:36:48

איך מספיק הוכחה אם הוא עוד לא קיבל שום חוזה?
באותה מידה אני יכול לטעון שהוא לא שווה בכלל חוזה בליגה.
זה קצת דומה להוכחות שאלוהים קיים בגלל שאף אחד לא הוכיח שהוא לא קיים ולדעתי אתה לא שם.
אני לא שולל את זה שאתה צודק, הוא יקבל חוזה בקרוב ואז נדע מה הוא שווה בליגה הזאת.

אשך טמיר המקורי
04/07/2022 7:24:26
Reply to  Guy d

לא היו עליו קופצות במקס וכל מי שעם קאפ ספייס ויתרה ופנתה לתוכניות אחרות.
ברור כבר עכשיו שדעת הרוב בליגה שהוא לא שווה את זה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 7:30:35

+1
חיכינו להצעות ואלו לא באו. אם קבוצה אחרת הייתה מתעניינת בו בשביל המקס כבר היינו שומעים.
יכול להיות שעכשיו יגיעו הצעות נכבדות (סביבות ה 30 לשנה) אבל לא מקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 8:10:03

מדוייק אשך לגבי הכל , לגבי אייטון בכלל לא מעט קבוצות תחת תקרת השכר ולא מעט זקוקות לסקורר שקולע נקודות, נכון דוראנט השפיע על השוק אבל עם זאת ל90% מקבוצות הליגה זה לא משנה הם לא יכולות/ לא צריכות את דוראנט לבדו והוא לא מעוניין בהם).
כשמיילס ברידגס המכה יצא מהלוח העגל נשאר האופציה הטובה ביותר ללא מעט קבוצות, עד עכשיו אין הצעות. הרי כל מה שקבוצה צריכה לעשות זה להציע מקס לאייטון והוא שלה.

yaniv
yaniv
04/07/2022 8:45:09

שמע פיצחת את המטריקס.מדהים אין תחזית שלא פגעת בה.לאורך שנותיי באתר מעולם אני לא זוכר מישהו שדייק בכל כך הרבה תחזיות.כל מה שאמרת התממש.
מסקנות שלי זה אחת שאוקי הבנתי שקייד קנהיגם פלופ ענק ובדרך להיות שיקוץ,מקבל ולא מתווכח.
שתיים-מחכה לתחזיות של העונה הבאה ואולי נעשה קצת כסף ממך ונהמר על מה שאתה אומר.
תותח!!!

חגי "התותח" ניסני
04/07/2022 14:54:24
Reply to  yaniv

חחחח "תחזיות". היות והאשך נעלב אני לא אתחיל להפנות לכל הבולשיט שהוא שפך כאן במהלך השנים (והאמת שאני לא זוכר הכל אבל אני זוכר שיש מלא). אבל אסתפק בזה שהוא אמר על הלייקרס של 2020 שהם לא עושים פלייאוף ואז אמר מקום 8 (ונראה לי שגם הדחה בסיבוב הראשון) הבעיה היא שכאשר התחזיות של האשך פוגעות אז הוא נביא וכשהן לא פוגעות זה כי השופטים והשיקוץ משחד ומה לא.

yaniv
yaniv
04/07/2022 15:28:03
Reply to  yaniv

אתה מדבר על העבר,אני מדבר על השנה האחרונה.אף אחד לא התקרב לאשך בשנה האחרונה,כל מה שהוא אמר קרה-תאהב את זה תשנא את זה תלגלג על זה אבל זאת המציאות של השנה האחרונה(ולפחות לפי אייטון הוא ממשיך גם השנה)

חגי "התותח" ניסני
04/07/2022 15:31:13
Reply to  yaniv

כשאתה יורה לכל הכיוונים בלי הפסקה מן הסתם תפגע מתישהו

yaniv
yaniv
04/07/2022 15:45:53

סבבה לא בא לך לפרגן, אל תפרגן.
לי בא לפרגן אז אני מפרגן.
הכל טוב

חגי "התותח" ניסני
04/07/2022 16:26:10
Reply to  yaniv

תפרגן זה טוב. מוסיף קארמה טובה לעולם.

yaniv
yaniv
04/07/2022 17:02:19
Reply to  yaniv

בטח יותר מאשר לא לפרגן ולהקטין אנשים ובכלל לתת אווירה לא נעימה…

חגי "התותח" ניסני
04/07/2022 14:51:08

חחחח * 100 על הכל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דוראנט ללוחמים הגיוני מבחינת כדורסל נטו, אבל נראה לי ששני הצדדים מעדיפים שלא לעשות קאמבאק.
.
יוטה מקבלים ציון מצוין בכל מקרה, מיני בסימן שאלה גדול.
.
תודה רבה מנחם.

צפנת פענח
צפנת פענח
04/07/2022 6:32:25

חס וחלילה שדוראנט יגיע לגולדן סטייט !!
הדבר הכי גרוע שיכול לקרות . אני מעדיף את צ'יוזה על פניו

עמיחי קטן
04/07/2022 6:36:42

תודה מנחם. דוראנט בווריורס היה כיף גדול שהניב את הקבוצה הטובה בהיסטוריה לטעמי, אבל היה ונגמר והווריורס לא יוותרו על העתיד בשבילו, בניגוד לסטף, קליי או דריימונד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה עתיד יש לווריירס?

עמיחי קטן
04/07/2022 8:44:34

טוב יותר מרוב קבוצות הליגה

Jonathan
04/07/2022 6:44:19

אין לי בעחה עם דוראנט בווריירס. אבל לא הייתי מוותר על שחקנים מרכזיים לזכיה טריה באליפות ועושה שינוי כזה. בשבילו או בשביל כל כוכב אחר. זה שהוא שיחק רק 90 משחקים בשתי העונות האחרוות וכבר רוצה לעזוב זה גם סוג של סיכון.
נראה כמו הימור פרוע. אז מידיף שלא.
אבל לא מתוך טינה.כלפיו.

tlv1983
tlv1983
04/07/2022 6:52:53

אני שמעתי שגולדן סטייט כל כך מעוניינים בדוראנט שהם מוכנים לתת את קארי, תומפסון ודריימונד תמורתו וגם להחליף את שמות המשפחה של הסטיבים שמאמנים אותם ואולי גם את הלוגו.
אם כבר החלטנו שהקבוצה שמנוהלת הכי טוב בליגה החליטה לירות לעצמה ברגל, אז עד הסוף…

Tzafriros
04/07/2022 7:13:36

אז מה שאני מבין זה ששני כוכבים שהיו על גג העולם דוראנט בווריורס וקיירי בקאבס ועזבו בגלל אגו מנופח אחרי אליפות רוצים לחזור לאקס/ אקסית
מנחם תודה על עוד מעורב משובח. אתה הדוור שלנו. תמיד מספק את הסחורה

שי אבן צור
04/07/2022 7:30:11

כמה זה מטומטם מ 1-100 שדוראנט רוצה לעזוב בגלל היחס לקיירי???

אשך טמיר המקורי
04/07/2022 7:32:38

מטומטם כמו דוראנט. 💯

שי אבן צור
04/07/2022 7:50:57

😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה חרטוטים לדעתי דוראנט בכלל לא מדבר עם קיירי

dudvil
dudvil
04/07/2022 13:58:32

הם לא דיברו, קיירי הדליק מרווה מחוץ לבית של דוראנט ואז 69 חשבונות טוויטר מזויפים צייצו שדוראנט צריך להיות חבר של קיירי, בסופו של דבר אחד מהחשבונות הפקטיבים צייץ: "אוקי חוזר להיות חבר שלו"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

תחושת בטן נביאים

אהרון שדה
04/07/2022 8:46:50

בערך כמו זה שהוא ירצה לקחת אליפות נוספת דווקא בג.ס .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 7:46:07

ים מדר עם 2 נקודות בלבד.
זה לא ירשים את הסלטיקס בכלל.
החלטות יכולות לקבוע כיוון של קריירה.
התחזית שלי היא שתוך שנתיים שלוש הוא יחזור להפועל תל אביב וישחק שם לפחות 8 שנים.
נחייה ונראה.

עמיחי קטן
04/07/2022 8:21:32

גם אם נניח שהוא לא יהיה ברמה של NBA, ואני חושב שיש לו את הפוטנציאל והוא מקבל את ההזדמנות בבלגרד, יש פער משמעותי בין לא להיות ב-NBA ובין לחזור להפועל. משחק נבחרת כזה או אחר לא אומר כלום בכלל, במיוחד כשזה בא אחרי משחק שבו הוא היה טוב

אהרון שדה
04/07/2022 8:51:01

אני יעשה רגע "שמעון"
ים מדר שחקן שלא מתאים לא רק לנ.ב.א אלא גם לא לנבחרת ישראל יש לו קבלת החלטות רעה מאד אי קיו כדורסל גרוע מאד וזה אחרי שנת השתלמות אצל השועל .
לדעתי אין לו את זה הוא יהיה רחוק מאד מהנבא והיורוליג .
אולי יהיה שחקן סביר בהפועל תל אביב גם בזה אני לא בטוח ( לאורך זמן )
ראיתי אותו רק בנבחרות ישראל והוא כישלון גדול ואכזבת ענק
גודס אמר אתמול שיכולנו להגיע לעוד 2 ניצחונות במאזן לקראת החלון המכריע והוא צודק
אך הוא אשם כי אם רק היה מחליף את מדר במישהו אחר ( טימור למשל ) היינו היום בעמדת נגיעה משם .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמעון בכלל לא יסכים איתך לדעתי.
לשחקן ישראלי מדר תותח ולדעתו יהיה אחלה פה בארץ ובנבחרות.
טימור לא קרוב לרבע מדר.

Dor
Dor
04/07/2022 9:16:06

רזי איפה מדר ואיפה הנבא? זה סתם הייפ פרובינציאלי שלנו שלא קשור לכלום

עמיחי קטן
04/07/2022 9:21:20
Reply to  Dor

סתם הייפ פרובינציאלי שלנו שאנחנו גרמנו לדני איינג' לבחור בו בדראפט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 10:16:12

+1
לדעתי המשחק אצל השועל החלטה מעולה.
הוויתור על ליגת הקיץ בווגס, עוד 3 ימים, החלטה גרועה ביותר!
איפה דני? לא בליגות קיץ וגם לא בנבחרת…. הוא מתאמן עם מאמנים פרטיים על חשבון הנבחרת, גם ים יכול.

עמיחי קטן
04/07/2022 10:32:10

בעיקרון מדר היה מתוכנן לשחק רק במשחק הראשון של הנבחרת ולטוס משם לליגת הקיץ. עד כמה שאני יודע, הויתור על ליגת הקיץ לא בא ממנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 13:39:11

מזתומרת לא ממנו? מי מחליט בשבילו?
האם הסלטיקס שלחו לו הודעה לא לבוא? לא נראה לי.

עמיחי קטן
04/07/2022 14:29:13

סיכום בין איגוד הכדורסל הישראלי ובין הסלטיקס לדעתי

עידו גילרי
04/07/2022 14:30:36

איפה קראת על סיכום כזה?

עמיחי קטן
04/07/2022 14:35:37

אין שום מקור לזה וזו רק השערה. הסיבה להשערה שלי היא שמי שפרסם את ההודעה הזאת זה האיגוד ולא מדר עצמו, אחרי שראיתי דיווחים שהוא התלבט בעניין ההעדפה שלו

עידו גילרי
04/07/2022 14:37:58

טוב זו כבר ספקולציה ממש פראית.

עמיחי קטן
04/07/2022 15:02:35

האפשרות האחרת היא להניח שמדר עצמו החליט לא ללכת לליגת הקיץ, ואני יודע שלפני שבועיים דעתו הייתה אחרת

עידו גילרי
04/07/2022 15:03:27

ולא יכול להיות פשוט שהוא שינה אותה?
כאילו מה בדיוק הסיכום? מה הסלטיקס מבטיחים לו?

אור
אור
04/07/2022 16:40:36

יש לנו עיתונאי של ערוץ הספורט שגדל באתר, אולי הוא יכול לברר 🙂

עידו גילרי
04/07/2022 16:42:14

אם יש כזה סיכום זה וואחד סקופ כי הדבר היחידי שהם יכולים להבטיח לו זה מקום בסגל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נראה לי שמדר היה שואל את איגוד הכדורסל. הוא לדעתי הרגיש,שאין לו סיכוי אמיתי ובצדק.
ולכן נשאר בנבחרת

Dor
Dor
04/07/2022 13:14:33

עמיחי אתה חושב שמדר כיום שווה רכז שלישי בסגל של קבוצה? יש באירופה לא מעט רכזים אמריקאים יותר טובים (לדעתי לדעתי..) שלא שם. לדעתי עם כל הצער זה לחלוטין הייפ שלנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 13:40:04
Reply to  Dor

הוא היה טוב מאד אבל נראה שלא ממש התקדם כפי שכולם ציפו.
האמת? אני מאוכזב.

אהרון שדה
04/07/2022 15:01:42

אין לו פועטציאל להיות רכז 3 בנבחרת

עמיחי קטן
04/07/2022 14:27:19
Reply to  Dor

אני חושב שכרגע לא, אבל הפוטנציאל שלו גבוה ויש סיכוי סביר שהוא יהיה שווה רכז שני בעתיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רכז 2 בnba? לא
הפוטנציאל מקס שלו זה שחקן יורוליג סבבה

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2022 7:48:42

ג"ס תסיים את הקייץ עם הוצאה של 365 מיליון דולרים פלוס מינוס עבור שכר (191 מיליון) ומיסים. זה בערך 40 מיליון פחות ממה שהערכתי וממה שרמזו שיוציאו. מה גרם לשינוי? האם תחזית ההכנסות לשנה הבאה, בצל המשבר הכלכלי שרק החל, דחפה אותם להידוק החגורה? בכל מקרה בשנה הבאה, אם ישלמו לוויגינס ולפול את מה שהשוק צופה הם יהיו ברמת הוצאה של 600 מיליון דולרים. זה לא אפשרי. דוראנט עבור וויגינס, פול, ויסמן וקמינגה מקטין את ההוצאה כמעט בחצי. מצד שני, ויתור על החוזה של קלי יחסוך יותר כסף ולא יפגע בתוכנית הכללית.

עידו גילרי
04/07/2022 7:54:58

כן… זה לא יקרה.

עמיחי קטן
04/07/2022 8:23:45

סביר להניח שהם תכננו לשלם סכומים מסוימים על פייטון ופורטר (או אחד מהם) ובאו קבוצות אחרות ושילמו יותר ממה שהם חשבו. אני מאמין שלא תהיה להם בעיה לשלם גם 600 מיליון לעונה אחת כשהם ישיגו הסכמה מדריימונד וקליי על חוזים נמוכים אחרי 2024.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 8:29:41

כמה נראה לך קליי שווה להם? גם היום הןא שלקן טוב הוא יקבל בליגה 25-30 מליון בשינה, אני מאמין שהחוזה הבא שלו בווריורס יהיה סביב ה100 מליון ל3 שנים (עדיין מדובר במס מותרות עצום) כבר ביום גולדן סטייט משלמת משכורות יותר מכל קבוצה באיזה ספורט מקצועני (השכר של פריז סן גרמן 300 מליון יורו) קשה לי לראות אותם קופצים למחוזות ה600 מליון, האפשרות היחידה שחוזה הטלוויזיה החדש ישנה את תקרת השכר ויקפיצ אותה בחצי

עמיחי קטן
04/07/2022 8:32:54

אנחנו מדברים בעוד שנתיים. נדמה לי לא סביר שקליי יהיה שווה 25-30 מיליון, ואני מאמין שהוא ודריימונד יחד יסכימו לקבל 30-35 לעונה, ואולי אפילו קצת פחות.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 8:42:03

למה? שחקנים כמו קליי החיים שלהם ארוכים בליגה והוא ייכנס רק לגיל 34 עם הרפואה של היום הוא להמשיך לשחק ברמה גבוהה עוד כמה שנים, קלע מצויין שנע בין חסימות הוא יהיה רק בן 34 ועדיין בגיל הזה שווה כסף, אין מצב שהוא ודריימונד ייקחו 30-35 מליון לעונה ביחד, בטח שכמעט כל פחות שמסתובב בליגה מקבל דומה או גבוה יותר. אני מאמין שדריימונד גרין יצא מאופציה בסוף השנה ויקח גם הוא חוזה דומה למה שלקח פעם שעברה

shadow
shadow
04/07/2022 9:00:09

ברוך "הרפואה של היום" היא כבר מזמן אינה רפואה בטח לא באנביאיי.
זה הרבה יותר האימונים והתזונה מאשר "הרפואה" ומאיך שקליי נראה לא נעשתה שם עבודה טובה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 9:06:46

פה אני חולק עלייך חלקית יקירי, רפואת הספורט היום מגלגלת מילארדי דולארים בשנה זה לדעתי התחום שמתפתח הכי מהר מכולם ומושקע בו מאמצים עצומים, פציעות אכילס כמו שעברו דוראנט וקליי היו בעבר מסיימות קריירה. תזונה נכונה ואימונים גם הם עברו מהפכה עצומה והם בהחלט אחד הגורמים שמשפיעים על אורך קריירה..
.
גם לגבי קליי אנחנו חלוקים האיש לא שיחק שנתיים וחצי אחרי שני פציעות קשות זו אחר זו רצועות ואכילס, העבודה שעשו איתו מצויינת לדעתי.

shadow
shadow
04/07/2022 13:33:13

בגלל שהיא מגלגלת מילארדים אין לה שום רצון לרפא. כשתבין את זה אולי תוכל להבין מה הבעיה.
קליי היה שנתיים בחוץ? כמה שנים הוא צריך להיות "בחוץ" כדי לחזור לכושר?
ברוך אתה חיי על מיתוסים של העבר כמו מנחם ועוד לא מעט פה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 15:42:11

יש תהליך החלמה שלוקח זמן לגידים לרצועות… אכילס זה עונה להתאושש וגם קרע ברצועה, לפי מה שידוע לי מקריאה באינטרנט אין דרך לזרז את זה. חייב להגיד שהבנה שלי בפציעות ספורט מוגבלת. לגבי החלק הראשון אני מסכים איתך אבל זה בכל תעשייה לא?

shadow
shadow
04/07/2022 18:32:37

בינגו לגבי הסוף זה הקטע אין באמת דבר כזה זמן החלמה זה משתנה בין אדם לאדם ותלוי בהרבה גורמים שהעיקריים הם תזונה ואימון ומכיוון שהיתה התערבות רפואית אז השאלה כמה מוצלחת או כמה גרועה היא הייתה

Guy d
Guy d
04/07/2022 20:01:07

רפואת ספורט מאריכה קריירות של שחקנים. צריך רק לראות מה היה לפני עשרים ושלושים שנה לשחקנים בירד, גרנט היל ועודד קטש היו משחקים עוד 5 שנים לפחות היום.
זה לא אומר שהרפואה היא מדע שלם ולא אומר שלא עושים טעויות. בטח יש הרבה מה לשפר.
אבל היא עוזרת בגדול.
האמת לא רק רפואת ספורט אלה רפואה בכלל אבל זה לדיון אחר

Guy d
Guy d
04/07/2022 20:02:09

*צ"ל אלא

shadow
shadow
04/07/2022 22:22:56

איך אתה קובע אם זו "הרפואה" או האימונים? אולי גם העובדה שהם נחים על המגרש ובחוץ ולא ממש מתאמצים כמו פעם. המשחק הרבה פחות פיזי. מלא פלופים עצירות ריוויו ועוד.
אין ספק שניתוחים, תוספים, זריקות ושיקויים מערכים את הקריירה אבל מקצרים את הבריאות והחיים ברוב המקרים.
אני חושב שרוב "הרפואה" העכשיווית מיותרת לחלוטין ודרושה מהפכה בתפיסה בכלל של מה זה ריפוי ואיך בכל מגיעים למצב שצריכים עזרה מבחוץ אבל זה גבר לדיון אחר כמו שאמרת🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 23:25:44

תודה שדו וגיא , כיף לנהל דיון ככה לגבי הפיזיות של הכדורסל, הקהל דרש דם בפלייאוף והליגה סיפקה, בפלייאוף אפשרו הרבה יותר פיזיות מהליגה הרכה שהייתה בשנים האחרונות, אני מקווה שימשיך כך

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 23:29:50

שדו לגבי לא מתאמצים כמו פעם, אני חולק על דעתך כאן המשחק הרבה יותר אתלטי ומהיר , שחקנים היום בהגנה צריכים לכסות שטחים אדירים הרבה בגלל הקליע ה ולבצע תיאום ביניהם, בהתקפה המשחק טס שיותר ויותר קבוצות מנסות לתפוס הגנה לא מוכנה, השחקנים בשנות ה90 היו צריכים משאף בשביל לסיים משחק כיום.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2022 8:27:43

עד השנה הבאה יזרמו עוד הרבה מים מתחת לגולדן גייט . השנה הכל בסדר, ואפשר לעשות ריפיט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן הרבה קבוצות יצטרכו להיפצע בשביל זה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 8:51:11

שמעון ראיית בן סימונס מחק את האינסטגרם שלו, כנראה שהשנה לא נקבל סרטונים שלו קובר שלושות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחכה לסרטונים שלו זורק מטוסים מנייר לפח אשפה שבוא "מאושפז במיטה" עקב כאבי גב

shadow
shadow
04/07/2022 8:52:19

המשבר הכלכלי הולך לעשות בלאגן בליגה העונות הבאות. בועת הכסף המודפס יצרה עיוותים בכל מקום אליו הגיעה

Smiley
04/07/2022 7:57:24

Rob Perez
@WorldWideWob
·
Follow
Happy Cupcake Day to all who celebrate.

שי אבן צור
04/07/2022 8:08:28
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣

shadow
shadow
04/07/2022 8:53:49
Reply to  Smiley

😂😂 עוד יום משעשע. אין על עונת המלפפונים, מעניינת יותר מרוב העונה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2022 8:36:35

אני מציע את דוראנט למכבי תל אביב (כאילו שיש מכבי אחרת…). אחלה מזג אוויר, עיר טובה, גראס סביר פלוס, ואם ניקח את היורוליג כל הקרדיט יהיה שלו. אפילו ללברון אין תואר ביורוליג, רק אומר.
תודה רבה על המעורב המעולה

Jonathan
04/07/2022 8:55:13

דווקא חשבתי על מכבי אחרת, כי יש כזו. אבל לא בשביל דוראנט.
יושב?
קיירי אירווינג במכבי פרדס חנה. המון גראס ורוחניקיות, מעט חיסונים ולאף אחד לא אכפת אם הם משחקים או לא.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/07/2022 10:21:16
Reply to  Jonathan

אם אין מכבי אמירים כנראה שאתה צודק, זו באמת הקבוצה המושלמת בשביל קיירי

PhillySpecial
04/07/2022 17:14:09

צריך לחיות בסרט אימה ממש גרוע כדי לקרוא למזג האוויר בתל אביב אחלה.
העיר הכי דוחה בעולם שגם חיה בהכחשה מוחלטת לגועל נפש שהיא

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2022 17:42:50
Reply to  PhillySpecial

כמה שנאה במשפט השני. מה הטענות שלך חוץ מהלחות בקיץ ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מזג האוויר בתא הכי גרוע בעולם חחח חום מוות ולחות. מזג האוויר הטוב בעולם נמצא בעיר הקודש

Pistons
Pistons
04/07/2022 8:54:54

אני לא מבין את ההצעות של קיירי על ווסטברוק. למה שהנטס יסכימו? אני לא לוקח את ווסטברוק גם אם מביאים לי אותו בחינם, אז למה שאתן עליו משהו?

yaniv
yaniv
04/07/2022 8:57:18
Reply to  Pistons

תראה ברמת העיקרו אני מסכים איתך אבל לזכותו של ווסטברוק זה שהוא תמיד בא לעבוד אמנם עובד חרא אבל לפחות עובד בעוד קיירי זה יום כן יום לא יום למה לא,אז אם ברוקלין כבר תקועים שנה אחת עם מישהו מהם יש מצב שהם פשוט מעדיפים מישהו שלפחות יינסה ויתאמץ

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 9:00:05
Reply to  yaniv

גם הבן של שמעון מנסה ומתאמץ תשאל את שמעון הוא מתאמן שעתיים ביום הוא פשוט לא לרמה של הnba, ווסטברוק זה נזק על המגרש ב40 מליון דולר הוא גם חושב שהוא כוכב ולא מוכן לרדת לספסל, אני לא מדבר על העובדה שווסטברוק לא באמת מתאמץ הוא מחפף בהגנה ומתאמץ רק בשביל לקחת ריבאונד. הנטס באמת צריכים להיות מטומטים לקחת אותו על קיירי.

Pistons
Pistons
04/07/2022 9:01:35
Reply to  yaniv

אני מעדיף קיירי לא עובד בכלל על פני ווסטברוק עובד.
ווסטברוק בזה שנמצא במגרש גורם לנזקים. לא רואה מה הטעם לקחת אותו (עם תמורה עבורו או בלי תמורה)

yaniv
yaniv
04/07/2022 9:08:54
Reply to  yaniv

שוב אני גם לא הייתי עושה דיל כזה אבל כן מצליח לפחות להבין למה ברוקלין חושבים על דיל כזה.מה עוד שווסטברוק היה נורא ואיום בלייקרס אבל לזכותו זה שחלק לא באשמתו מכיוון שמראש השילוב שלו עם לברון פשוט לא נועד להיות נקודה.ווסטברוק אמנם לא משחק הגנה ועושה הרבה נזק אבל עדיין יכול לתרום בטח לקבוצה שלא הולכת לשום מקום.מהצד השני יש לך שחקן שעשה נזק בעצמו לקבוצה ולך תדע מה הוא עוד עלול לעשות בשנה הזאת,מה עוד שאם דוראנט באמת עוזב אז אתה משאיר אצלך את קיירי מתוסכל.ראינו מה קורה עם הבחור הזה שהוא לא מתוסכל אז מה לעזאזל הוא יעשה להם שהוא מתוסכל?

יהלי אולמר
04/07/2022 9:32:06

תודה דוק
עכשיו דוראנט מתקשר ממגרש החניה בברוקלין לדריימונד, שמנתק לו בפרצוף. 6 שנים עברו וכמה דברים השתנו מאז.

עידן
עידן
04/07/2022 9:52:39

יהיה מעניין אם קיירי יעבור ללייקרס.יהיה קרנבל זה בטוח.הקבוצה תגיע בקלות לפלייאוף אבל אליפות לא תצא מזה
אין שום סיכוי בעולם שבפלייאוף לפחות אחד מהשלושה לא יהיה פצוע והדגש הוא על המילה לפחות.
קיירי ו ad מתחילת הקריירה שלהם נפצעים בלי הפסקה.
לברון שהיה איש הברזל,מאז שעבר ללייקרס נפצע ב 3 מתוך 4 העונות.העונה היחידה ששרד הייתה הבועה שהיה לו הרבה חודשים לנוח בין לבין.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2022 10:06:26

הארדן,אמביד וטאקר כבר מקיימים אימונים משותפים
https://twitter.com/AidanDoc_/status/1543794015375691780

NFS
NFS
04/07/2022 10:13:45

חחח גדול. גם בסרטון הזה להארדן נגמר הכוח אחרי שתי קפיצות.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 10:48:04

כן לשמנמן אין אוויר, שמישהו יגיד לו להפסיק עם הבירות

Dor
Dor
04/07/2022 13:16:49

😂
לפחות הפעם זה לא חשפניות

Dor
Dor
04/07/2022 13:17:58

טראסט יש מצב שים דאנטוני מלטון וטאקר פילי עשו פגרה מוצלחת?

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2022 16:52:00
Reply to  Dor

אמרתי אחרי הטרייד על הארדן שהבעייה העיקרית של פילי זה הגנה בעמדות הכנף וריבאונדים על ידי שחקנים שמסוגלים לעשות את זה וגם לתת קצת התקפה ולא להיות חד מימדים, לפילי היו יותר מדי שחקנים חד מימדים בשנה שעברה(טייבול,קורקמז,שייק,גרין) בלי אתלטיות .
הקבוצה הייתה בנויה על היכולות של סימונס בהגנה,בריבאונד והיו להם יותרמדי שחקנים שלא עושים כלום חוץ מלקלוע כי זה שסימונס היה צריך.
הם שיפרו את זה ואני מאמין שיש להם עוד דברים בקנה.

המשגיח
04/07/2022 10:47:05

תודה דוק.

דוראנט לגולדן יהיה אחד הדברים המצחיקים אי פעם. לא חושב שיקרה כי דוראנט יעדיף לא לזכות בקבוצה אחרת מאשר עוד טבעת איתם.

לגבי סימונס – שמח שמחק. מקווה שגם יעוף מהליגה. לא מגיע למישהו כמוהו לשחק לצד קיירי ודוראנט ולהגיע רחוק

TRIP
TRIP
04/07/2022 10:53:49

לגולדן יש את הנכסים הכי טובים בשביל דוראנט , אבל כל יום שעובר אני מתחיל להאמין שישאר בסוף

הקיפוד
הקיפוד
04/07/2022 11:22:38

אני לא מבין את הנטס הם בסיטואציה של לנצח עכשיו ולכן הם חייבים להטריד את קיירי תמורת ווסטברוק אני אישית הייתי מוסיף את tht במקום קלאקסטון.
ווסטברוק הוא איש עבודה וtht הוא ברוס בראון עם פוטנציאל
קיירי הוא הסקורר שחייבת הלייקרס וקלאקסטון הוא הרים פורטקטור שזקוקה הלייקרס
לגבי גולדן סטייט ודוראנט אני הייתי הולך על זה אני ממש לא חושב שהדור הבא של גולדן הוא for real פול הוא סקורר חמוד אבל הוא לא סטאר ונראה כמו טיילר הירו לעניים וויסמן הוא פוטנציאל שלא מתאים לקבוצה וקומינגה ישאר לדעתי כי וויגנס יילך בטרייד הזה ומודי הוא פוטנציאל שלדעתי לא יפרוץ מעל הרול פלאייר
והיות שגרין קליי וקרי מתבגרים וממש לא משתפרים ולכן הם חייבים להיכנס למוד של לנצח עכשיו ולכן אני הייתי הולך על זה
גולדן סטייט: דוראנט ומילס
נטס: וויגנס, וויסמן, פול מודי ו2 בחירות ראשונות מוגנות

אור
אור
04/07/2022 11:49:02

תודה מנחם אבל קליקבייט מיותר. מצחיק שכמעט כולם מתייחסים לזה פה ברצינות. לגבי "לוותר קצת על השכר" אז מה שסמיילי רשם בתגובה 2

FAN
FAN
04/07/2022 11:56:50
Reply to  אור

כבר אי אפשר לדעת עם הליגה הזאת. אם מבחינה כספית ומשכורות למינהם זה אפשרי אז לא הייתי פוסל כלום.. ראינו דברים יותר מוזרים

FAN
FAN
04/07/2022 11:55:23

מעורב נהדר. כיף
אחרי האליפות כנראה הכי קלה שהייתה לה, לא רואה סיבה להחזיר את דוראנט שיכול להחליט בסוף השנה שעוד פעם רוצה ללכת..
.
ברוגדון באמת שיחוק ענק. אין יותר מתאים מזה..
.
הטרייד על גובר לא ברור ל2 הכיוונים..
גם לא לטאונס שיהיה 4 ויצטרך לצאת הרבה יותר מהצבע, וגם ליוטה ומיצ'ל שלא ברור איך הם ממשיכים מפה אחרי החבילה הלא משהו שהם קיבלו לטווב הקרוב

אור
אור
04/07/2022 11:59:23
Reply to  FAN

מעניין באמת מה מתכננים שם ביוטה ומה הבטיחו למיצ'ל בשביל שיישאר בלי לעשות בעיות

גיא הירוק
04/07/2022 13:34:46
Reply to  FAN

אני אזרוק כאן את ההימור נטול הסימוכין שלי –
יוטה תביא את אייטון.
יש להם אחלה נכסים לסיין אנד טרייד,
ואייטון מתאים בול,
הן בשביל לכסות את תפקידו של גובר בהגנה,
והן בשביל להתאים לצדו של מיצ'ל בהתקפה כאופציה מס' 2.
כרגע ממתינים לדוראנט
(הסיבה המרכזית לקיפאון כרגע בליגה).

FAN
FAN
04/07/2022 14:30:26

מעניין מאוד. נשמע לא רע בכלל
איך דוראנט קשור?

גיא הירוק
04/07/2022 15:06:00
Reply to  FAN

דוראנט עוצר לא מעט שיחות על סיין אנד טרייד פוטנציאלים היות והוא כרגע מקושר לסאנס כיעד מועדף.
למן הרגע בו חידת דוראנט תגיע לפתרון (או שיהיה ברור שדוראנט לא על הכוונת של הסאנס) ניתן יהיה להתקדם בחזית אייטון.

עידן
עידן
04/07/2022 14:55:05

אייטון ליוטה זה אחלה דבר.עדיין יצטרכו עוד מהלך אחד כדי להביא שחקן נוסף כי קונלי ובוגדנוביץ זה כבר לא זה

FAN
FAN
04/07/2022 12:23:03

ובכלל לא ברור מה הסיפור של דוראנט. עד לפני כמה חודשים הוא היה עצבני על הארדן שנטש אותם (בגלל התנהגות קיירי היו דיווחים) ועכשיו הוא החליט לפרק את החבילה?!
הוא לוקח את הדמות שהדביקו לו (או שזה פשוט הוא) לשיאים חדשים… אחת ההחלטות היותר מוזרות
לפחות אנחנו מרוויחים מהבאלגן המעניין

צחי
צחי
04/07/2022 13:46:19

אם גולדן סטייט תחזיר אליה את דוראנט, לי כאוהד זה יהיה עצוב מאוד מאוד.
אנדרו וויגינס, בעיניי, בתוך השיטה הייחודית של גולדן, שחקן יותר טוב מדוראנט.

אבג
אבג
04/07/2022 13:47:27

מכל הסיפורים האילו אם אפשר שווסטברוק ודוראנט יגיעו לאותה קבוצה זה יהיה גדול

אשך טמיר המקורי
04/07/2022 17:55:32
Reply to  אבג

זה אולי הדבר היחיד שאנו יכולים להיות בטוחים שלא יקרה.

Kobv
Kobv
04/07/2022 14:02:27

בפודקסט האחרון שלו הסביר ביל סימונס בצורה ברורה את דרך קבלת החלטות של GM לאורך תקופת זמן.
זה תלוי במספר גורמים הראשון עם הגיע בעלים חדשים לקבוצה וכמות הרעש הוא רוצה לייצר. בדרכ בעלים חדשים רוצים לעשות גלים עם כניסתם. יש בעלים חדשים ביוטה ויש GM חדש ביוטה שעשה כברתרגיל דומה בבוסטון לנאטס.
השאלה בטרייד הזה באם גובר שווה אפילו גמר מערב? אם לא אז למה למשכן את העתיד עליו ועל טאונס.

yaniv
yaniv
04/07/2022 14:57:40
Reply to  Kobv

דווקא פה אני לא מסכים איתך.אם הטרייד הזה יביא את מיניסוטנ להיות חבורה קבועה בפליאוף ,כמו נגיד פורטלנד בשנים קודמות אז זאת תהיה הצלחה ענקית למועדון הזה.לא כל מועדון חושב רק על אליפות או כלום ולתקוע יתד בפליאוף יכול לגרום לשינוי המועדון והנארטיב שלו וממועדון כושל שמגיע פעם בעשור בערך לפליאוף למועדון קבוע בפליאוף שאולי אם עוד חיזוק או שניים יוכל להגיע גם לגמר המערב

etayle
etayle
04/07/2022 15:22:16
Reply to  yaniv

++

Kobv
Kobv
04/07/2022 16:48:43
Reply to  yaniv

המהירות בין להיות מועמד לפלייאוף לבין מועמד ללוטרי כל כך חד היום שאין קבוצה שיכולה לתכנן כל כך הרבה שנים קדימה. מה גם ששחקן כזה או אחר נעלב פתאום ובום, הכל מתפרק. מה שנשאר זה לשחק בהסתברויות. נתת 6 או 7 בחירות סיבוב ראשון ואת כל יכולת התמרון שלך על רודי גובר וכרגע השחקן הכי טוב שלך הוא טאנוס שלא נראה יודע איפה הוא נמצא בפלייאוף האחרון. אדוארדס רק בן 20, מה הסיכוי שהקבוצה תעבור סיבוב אם בכלל תגיע לפלייאוף בליגה שהולכת נמוך ושהחיזוק שלך הוא גובר.
קשה לי להאמין שבעלים שמשקיע מליונים מסתפק רק בלהגיע לפלייאוף, זה לא מחזיק שחקנים וגם ראה מקרה יוטה או פורטלנד לא מחזיק קבוצה.
השחקנים רוצים מורשת ואליפויות וככה גם בעלים של קבוצות, בטח בעידן של היום שכולם מסתכלים על כולם כל הזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Kobv

זה טרייד פשע שמנגר צריך להיכנס לכלא. בכל צורה שהיא. דבר כזה אתה עושה אם אתה הופך.לקונטנדרית ומיני מה זה לא שם חחח

Berch
04/07/2022 14:27:07

אחלה מעורב אבל אני לא מבין איך מישהו רוצה להכניס את דוראנט או אירווניג לחדר ההלבשה.
באמת מופלא בעייני
היחיד שיכול להשתלט עליהם הוא פט ריילי האגדי אבל לא נראה לי שהוא ירצה
🤣

birdman
birdman
04/07/2022 14:49:17

כל השחקנים שאינדיאנה קיבלו הם נגרים, הדבר החיובי היחיד שהם קיבלו הוא בחירת הדראפט של בוסטון שנה הבאה. בנוסף, לאינדיאנה יש את טייריס האליברטון שמייתר את ברוגדון.

Jonathan
04/07/2022 15:27:00
Reply to  birdman

אם הסלטיקס יהיו בריאים אז יש סיכוי שזו בחירה 30…

Dor
Dor
04/07/2022 15:35:32
Reply to  birdman

כל הזמן אומרים שהאליברטון מייתר את ברוגדון. מה רע בשני גארדים גבוהים קבוצתיים שגם שומרים, למה לא להשאיר את שניהם? ואם כבר טרייד על ברוגדון אז למה תמורת כלום? לא ברור העניין

גיא הירוק
04/07/2022 16:01:01
Reply to  Dor

זו שאלה מעניינת,
כמה ביקוש היה לברוגדון?
הוא היה פצוע המון בקריירה שלו. זה הימור רציני, לבנות על שחקן כל כך פציע.
בגלל עומק הסגל של הסלטיקס הן יכלו להרשות לעצמם את ההימור (לבוסטון יש מספיק גארדים בשביל לעטוף את ברוגדון בפצפצים ולהגביל את הדקות שלו בעונה הרגילה. רוב הקבוצות צריכות ששחקני ה-20 פלוס מיליון שלהם ישחקו דקות של שחקן חמישייה).

birdman
birdman
04/07/2022 16:17:01
Reply to  Dor

יש להם גם את טי. ג׳יי מקונול. ע״י שחרור ברוגדון הם משילים 22.5 מיל׳ כפול שלוש עונות.

Kobv
Kobv
04/07/2022 16:51:23
Reply to  Dor

הוא שיחק פחות מ 50 משחקים בעונות האחרונות, ממה שהבנתי מילווקי לא נתנו לא הערכת חוזה בזמנו בגלל שחששו שהוא שביר (מה שנכון) , מניח שלא היו לאינדיאנה יותר מדי מחזרים עליו, אז בחירה 23 בדראפט חזק נשמע לא רע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

אין לך מה להבין הטרייד של ברוגדון זה פשע. ליגה של מנהלים מפגרים ברמות שקשה למצוא בשוק בחוץ.
בדיחה.

thetroll
thetroll
05/07/2022 0:30:46

פשע נגד האנושות. לפחות זאת שחיה ונושמת באינדיאנה. רק הטרייד של גובר יותר גרוע בסיבוב הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

למה הוא מייתר את ברוגדון? מה עשו פה מהליברטון חח

bobby
bobby
04/07/2022 16:59:33

אם מיני היו עוצרים בבחירה עתידעת אחת, מקסימום 2, הייתי אומר מילא. אבל 4 בחירות עתידיות??
כלומר לא מספיק שבמבחן ההווה גובר יצטרך להוכיח שהוא אכן עדיף על שחקני הרוטציה שנשלחו עבורו, הם גם משכנו את העתיד לחצי עשור הקרוב.
בקיץ 2017 יוסטון עשו טרייד דומה עם הקליפרס, כששלחו מספר שחקנים, ביניהם בברלי, סוויט וטרז עבור כריס פול. אבל לא היו מעורבות שום בחירות. יוסטון קיבלו סופרסטאר שני לצד הארדן, שילוב לא מושלם אבל כזה שהביא לכמעט אליפות, והקליפרס קיבלו אחלה שחקנים לסגל שהשאירו אותם רלוונטיים גם בפוסט עדין פול-גריפין.
מה שיוטה עשו למיני עם הבחירות דראפט זה שוד לאור יום. כל עוד מיני לא לוקחים עם גובר אליפות, זה ציון F עבורם. כן כן, לא פחות מאליפות. העפלה לחצי גמר אזורי לא תספק, כי בניגוד ליוסטון 2017, מיני גם משכנו ים בחירות. היה וזכו באליפות, לאף אוהד מינסוטה לא תהיה בעיה שאפילו עשור שלם הם לא יבחרו בדראפט.

yaniv
yaniv
04/07/2022 17:05:32
Reply to  bobby

שוב בובי,נכון המחיר גבוה אבל בוא ניקח סנריו שלא אליפות,אלא הטרייד הזה עכשיו שם את מיניסוטה 5-6 שנים רצופות בפליאוף,בדרך כלל עפים סיבוב שני פעם אחת נגיד גמר המערב.אז קודם כל הבחירות שהם נתנו יהיו בחירות נמוכות ולא גבוהות,דבר שני אתה בכלל יודע מה זה למועדון כושל כמו מיניסוטה להגיע 5-6 שנים רצופות לפליאוף,זה משהו מדהים מבחינתם ותסריט כזה ייחשב להצלחה גדולה בטרייד הזה גם אם לא ייקחו אליפות.

bobby
bobby
04/07/2022 17:08:19
Reply to  yaniv

אולי, אבל באמת שגם עם הסגל הנוכחי יכול מאוד להיות שזה היה המצב..
מה גם שלא הייתי מזלזל בבחירות אמצע/סוף סיבוב ראשון – מתוך 4 כאלה, אתה בכיף יכול להוציא 2 רול פליירס סבירים שיחזקו אותך לשנים הבאות.
מה אני אגיד לך? מאחל למיני שקא״ט יעשה חיל בעמדת הפאוור.

Kobv
Kobv
04/07/2022 17:09:56
Reply to  yaniv

בשום עולם קבוצה שמגיעה לפלייאוף 5-6 שנים ברציפות מרוצה.
יש סף התקדמות, תגיד אחרי 3 שנים בגמר מערב ואח"כ גמר NBA , מקובל. אבל זה לא יקרה, בטח לא עם גובר וטאונס, אולי הבלחה אחת.
זאת לא טעות קולוסלית, אבל המרחק מפה לכישלון טואטלי גדול בהרבה מלהצלחה מזערית (דיינו פלייאוף)

yaniv
yaniv
04/07/2022 20:57:55
Reply to  Kobv

למה לא? המודל שאני לוקח זה פורטלנד למשל. עכשיו שוב הוא שילם יותר מדי בחירות זה ברור ואני גם לא רואה איך זה כל כך יעבוד עם גובר וטאונס. מה שאני כן אומר שזה לא טרייד כזה גרוע שעשו( זה לא בוסטון- ברוקלין). מיניסוטה יש קבוצה טובה יש לה כוכב שהולך לפרוץ ולהיות עוד יותר טוב יש לה עוד כוכב שמתאים לו להיות כינור שני וגובר יכול לעזור להם. בכל מקרה זאת קבוצה שתדבר חזק בשנים הברות אמנם לא לאליפות אבל שוב אתם שופטים באליפות או כלום. לקבוצה כמו מיניסוטה לתקוע יתד בפליאוף ולהיחשב אחרי כל כך הרבה שנים כקבוצה מכובדת שווה לא פחות מאליפות ואפילו בטווח הארוך אולי יגיעו לאליפות

thetroll
thetroll
05/07/2022 0:26:15
Reply to  yaniv

זה הטרייד הכי גרוע שהיה בשנים האחרונות חוץ מהטרייד של הארדן על סימונס שהיה הכי גרוע לברוקלין (עובדה שחיסל אותה).

trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2022 1:16:53
Reply to  thetroll

זה בן סימונס, כל דבר שהוא נוגע בו נהיה שחור

Kobv
Kobv
04/07/2022 17:07:15
Reply to  bobby

איך יקחו אליפות עם גובר? זה סיכוי כל כך נמוך וכל כך לא הגיוני, אני פשוט לט מבין איך משלמים כל כך הרבה על שחקן שה USAGE שלו כל כך נמוך והוא לא פקטור התקפי. מה בשביל ההגנה היוצאת דופן שלו? פשוט לא הגיוני, למעט הגמחה של GM שמנבה להראות שרירים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/07/2022 17:20:52
Drexler
Drexler
04/07/2022 18:06:05

חור בהגנה , מה הוא יעזור. סטיבנס נוסטלגי.
הבנתי שאיבקה פנוי עדיין, שיביאו אותו

עידן
עידן
04/07/2022 18:59:41

סרג'איבקה נשאר במילווקי

trusttheprocess
trusttheprocess
04/07/2022 20:04:32

ג'יני באס השתבשה עליה דעתה והתחילה לדבר שטויות
אני חושב שזה סוף סוף מגיע אליה שלברון וריץ' פול עשו לה השתלטות עוינת על הקבוצה וכל מה שהיא עושה זה לחתום על הצ'קים ואז מחזירים אותה לבית אבות

ברוך רובין
ברוך רובין
04/07/2022 22:10:18

היא צודקת שקובי ברייאנט היה הלייקר הגדול בכל הזמנים. לברון והשמוק השני עשו השתלטות עויינת כבר מזמן על הקבוצה. לברון בכלל עסוק בבחור שחורר על ידי המשטרה. תגיד לי טראסט מתי שחורים יילמדו שלא בורחים ממעצר? לשוטרים יש מנטליות של גון ויין ושכל של אפרוח והם לוחצים על ההדק ישר לא כל דבר זה גזענות.

trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2022 1:15:50

שחורים לפחות בקליפורניה לא צריכים בכלל לברוח ממעצר כי משחררים אותם בלי ערבות למחרת

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
04/07/2022 22:55:24

לא רואה את דוראנט חוזר לגולדן.
א. הם הוכיחו שוב שהם יכולים לזכות בשתי אליפויות בלעדיו.
ב. לא רואה את קרי מוריד עכשיו מעצמו בשביל דוראנט כמו שעשה בסיבוב הקודם.
ג. זה ויתור על עתיד שנראה מבטיח, קרי גם בן 34 ויש עתיד על הספסל.
ד. דוראנט הוא גורם לא טוב בחדר הלבשה
קשה לראות את זה קורה

thetroll
thetroll
05/07/2022 0:33:55

דוראנט חוזר לגולדן זה כמו לחזור לאישה שהתגרשת ממנה.
לא יעבוד.
אני גם לא מאמין שהוא ביקש לחזור לשם. הוא גם לא ישחק שוב עם ראס.

thetroll
thetroll
05/07/2022 0:39:10

בנתיים את התקופה הזאת מי שצלח הכי טוב זה ברוקלין ששמה יד גם על קלקסטון לא רק על בן סימונס. שני נגרים של 20%-40% מהקו (45% ביום פצצה) וכמוכן שחקנים עם ממוצע ששואף לאין סוף מהשלוש. (כל מספר שמחלקים באפס שואף לאין סוף ככה אני זוכר).